Stängning!

Blir alltså hela 4 dagar med stängning denna vecka visst det ger pengar men är faktiskt lite drygt eftersom det är som minst att göra mellan 16.30-18.00 Ensam fröken och oftast inte så mkt barn och speciellt inte på fredagar så får se hur dagen ser ut imorgon :o Och vaken tidigt i säng sent kanske rent blir en tidigare kväll ikväll :)
 
Näää undra om man skulle kliva upp och äta nå frukost lär ju inte få nått gjort ändå men mat behöver man väl alltid right? =)
Sen ska jag försöka ge mig på de dära med att sluta snusa vilket kommer innebära mera cigg ett tag eftersom på nått sätt är det mkt svårare att sluta snusa vet inte om de är just vanan att ha nått under läppen och att man har de längre och oftare än man röker eftersom de är över på 5 minuter?!
Så byxorna jag kunde stänga igår som jag inte kunna ha sen innan Sebastian kommer snart inte gå å stänga igen suck men men har hört att de tydligen ska vara bra att vara utan nikotin för hälsan eller nått så får se hur de går..
Hejja mig eller nått om du vill :O
 
I will miss you darling <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja men sluta med båda! När du blir sugen så gör något annat :-)

2013-08-29 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0