Skiftfest =)

Imorgon är de skiftfest har varit och ställt upp badtunnan med hjälp av pojkarna små :P Vad skulle jag göra utan pojkarna som ställer upp för mig? Vissa ger mig sällskap vid middag, vissa försöker laga min fläkt, vissa göder mig till vansinne, vissa byter lampa i min bil osv kan nog göra listan väldigt lång om jag vill :) Bara hoppas dom vet att dom kan höra av sig om de är nått jag kan hjälpa dom med =)
Men åter till festen =) blir tresco imorgon runt 16.30 sen bär de av till Korre och badtunna och massa GLADA människor hoppas jag :P Annars sätter jag mig i ett hörn och surar och då blir de tråkigt för alla andra :P
Nu äntligen ska jag äta middag håller på att AVLIDA :P

Kommentarer
Postat av: tb

jag antar att det blir hörnet då :)

2013-08-08 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0