Onsdag!

Känns som om att denna vecka sniglar sig fram rejält bara onsdag suuuck...
Visst det är skönt att börjar klockan 13 man får sova länge och man får vara vaken länge.. Men det blir väldigt ensamt faktiskt eftersom alla andra går och lägger sig tidigare sen har man inte så mkt tid då man slutar 18 tre av 5 dagar.. Men imorgon slutar jag 16 så då kanske det blir lite roligare om än mkt mindre pengar den dagen!
Men fick då tvätten tvättad igår så nu behöver jag inte sno hjalles tvättmaskin på ett tag iallafall alltid nått :P
Men tänka att de kan vara så svårt att få en tvättid som stämmer överens med hur man jobbar inte okej!
 
Igår firade vi ju Eva lite eftersom hon klarat uppkörningen på busskortet så snart är hon färdig utbildad busschaffis ganska coolt =) Lilla Eva i en så stor buss ska bli skoj att se ;P
Efter det drog jag till TB och åt lite glass och surrade lite innan jag åkte tillbaka till min tvätt som väntade på mig!
 
Idag blir de att jobba till 18 ovanligt neej.. Sen blir det middag, idol och sänka skepp hörde jag talas om :)
frågan är ju bara vad vi ska äta eftersom att Mister Lundberg aldrig svarade på den frågan igår :P
 
Gosmysgrisen och jag för 3 år sen på öltältet =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ;-)

2013-08-28 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0