Nått roligt :O

Åååh jag med mitt jag vill göra nått roligt men jag kommer aldrig på vad de dära himla roliga är för nått hur fasen gör man då?
Folk föreslår tusen olika saker och jag ratar varenda en av förslagen jag är nog bara allmänt kräsen jag!!
Och hemskt dåligt minne har jag då oxå hur de då går till är ju fasen värre än då jag var gravid :S
Igår körde jag mamma till Älvsbyhus och satt och surrade med henne medan vi vänta på Pappa och hon påminner mig åk och köp din kattsand nu jag visst och vad gör jag? kör åt helt de andra hållet och glömmer bort de än fast hon sa de 2 minuter innan jag satte mig i bilen igen :p
Aja katten överlever nog till på måndag hoppas jag =)
Nu ska vi gosa lite innan jag åker och gör nått som jag hoppas är skoj eller nått frågan är bara vad :P
 
Bästa föräldrarna =) dock en väldigt gammal bild :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Alla såg något yngre ut ;)

2013-08-31 @ 14:59:36
Postat av: Mamma

Jissus var detta på din 18 års vecka då ?

2013-08-31 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0