Lördag :)

Idag då jag vaknade käka jag Mums frukost :)


mös lite med kissemisse sen bar det av till Snårris och hälsade på pappa och Seth :) lite dåligt samvete för min frånvaro från massa människor i sommar men har väl en höst att ta igen det på hoppas jag :)
Seth hjälpte då sin moster att tvätta bilen! och enligt han så gav vi den ny lack eftersom den såg rödare ut när den var blöt sötungen :)




Vad vore världen utan mina syskonbarn? :) och andra goaungar som kryper upp i famnen på mig :) Det är nog som TB säger att jag lyser upp när jag är uti barn :)
Åt middag med Valpen, TB och Berggren idag :) dom fick smaka på min smödegsinbakadefläskfile och den verka då gå hem hos dom :P tyvärr glömde jag ju köpa min jävla beasås så enligt mig var det ju inte helt okej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0