Lat!

Känner mig äckligt lat men jag vill som ut å röra på mig ändå men de e så helvetes tråååkigt!
Tycker nån kan uppfinna nått så man inte behöver träna för att få en snyggare kropp :P
Men men ska slappa en stund sen ska jag se om jag kan ta mig ut en sväng!
Insåg att jag knappt rört min jäkla cykel på hela sommaren förstår inte vars tiden tar vägen är ju snart dags att ställa undan den om den nu ens är kvar har inte ens kollat upp de med tanke på alla stölder på byn kan den ju lika gärna vara borta!
 
Fick ett sms om jobb på fredag ska få vara med mina pluttar Set och Ella :) Är så mysigt att vara i deras klass då man känner barnen och barnen är vana vid att man är där titt som tätt! Sen att dom flesta kallar mig Moster Marie är ju bara för gulligt =) Sen att Seth och Ella fast oftast Ella råkar säga Fröken åt mig å sen snabbt ändrar sig till moster är oxå gode sött ;)
 
En väldigt liten Seth ;)

Ella och Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0