Helg :)

Snart är de äntligen helg en till dag efter idag :) Sovit alldeles för lite i veckan ovanligt? Nej men faktiskt så brukar de inte vara så hära sent som de varit nu men skylller på att de fortfarande är sommar och att TB har för mkt att säga så man kommer sig därifrån alldeles för sent :P Nä men bara ligga och snacka med en vän det är faktiskt mysigt och underskattat men sen är jag ju en som hellre lyssnar än pratar speciellt då folk får i gång min hjärna så jag måste tänka samtidigt på vad personen säger och komma på vad jag ska svara :P Har ju inte så många hjärnceller har grabbarna kommit fram till eller så säger dom bara så för dom är AVIS ;)
Och i helgen ska jag mysa på med grabbarna :)
Nä fan detta har jag inte tid med ska ju hinna med och tjäna pengar idag oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0