fredag

usch så segt tiden går.. känner mig stressad över ingenting vill bara komma iväg nu men jobba några timmar till tyvärr! Verkar som hoppet om att sluta tidigare har gått upp i rök får se hur mkt barn det är kvar när det närmar sig!
Märks att Stenberg är van att vara med sin Hjalle för jag höll på att börja gråta igår då han berätta att han varit hemma redan vid halv sju och inte hört av sig så len man känner sig :P men jag är ju en känslig människa numera lev med de ;) sen ville han komma över men då kände jag mig kinkig så jag packa mina saker till idag och sen tänkte jag va fan jag vill ju träffa han så jag åkte dit iallafall så blev vi båda glada och levde lyckliga i alla våra dagar haha :P
Har även sett kungen och drottningen med barnen idag inget jätte speciellt måste jag säga men men :P
Aja dags att åter gå till barnen för nu är det mellis :) och jag är hungrig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0