Skulle aldrig ha..

 
..åkt hem från jobbet idag suuuuuck! Börjar med att skrållan naturligtvis bajsat på golvet och i hallen denna gång så nu är hennes liv i mitt hem över hon flyttar till Hjalle idag eller imogorn om han fortfarande vill ha henne så får vi se om han står ut med henne för hon hade även lekt ut vattnet hennes för 1000 gången sen vi flytta hit och det är vad 1 månad sen.. sen så torka jag ju upp skiten och rensa lådan sen då jag skulle torka upp vattnet var jag så irriterad att jag självklart smällde i sop skåpsdörren och dåå låter det klirr och min rena disk faller ner bland den smutsiga bara diska om det då jag hittar orken då! Som TUR var gick inget sönder! Såna här gånger fick jag ett sug på en cigg som höll i sig 10 minuter eftersom jag alltid går ut och röker då saker jävlas för mig men icke då börja laga mat istället och tänkte på annat typ ANDAS IN ANDAS UT ;)
 
Kommer sakna min kisse även om jag kan hälsa på henne kommer bli sjukt ensamt :/
 
 
Saknar även Zipen även om det är skönt att slippa hans hår i munnen då man vaknar :P
Mina fina odjur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0