Drömmar...

Suck vad jag är less dess drömmar när jag är gravid varje natt :( Förstår inte mitt undermedvetna att det är jobbigt för mig att drömma om det hela tiden?
I natt så blev min syster Elin gavid och sen gjorde jag ett test och mycke riktigt var jag gravid men i veckan 32 eh ja visst har man ju hört om folk som inte märker att dom är gravida förrän ungen trillar ut men då är dom oftast större och riktigt så stor är jag inte att jag inte skulle märka det helt sjukt!! Och känslan av att vakna upp efter en lycklig dröm och världen egentligen bara är skit känns inte kul ^^ då drömmer jag hellre mardrömmar och har ett lyckligt liv på dagarna men inte det :(
Skulle behöva en drömtydare eller gå till någon som kan spå min framtid så man kanske kan se lite ljus i allt detta jäkla mörker...

Kommentarer
Postat av: "Lillasyster"

För min del drömmer du inte heller några sann-drömmar. Du vet psyket bearbetar mycket när man sover så det är säkert någon process du går igenom...
Kram sis <3

2012-10-03 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0