Så less...

... på min kropp.. Verkar som den fortfarande lider efter förlossningen eftersom den fortfarande inte har kommit igång sen dess som den ska.. Blir väl snart att ringa och boka en tid hos barnmorskan i sunderbyn..
Och sömnen är fortfarande helt förstörd :(
Är glad om jag får sova 5 timmar på en natt och får jag det så vaknar jag ändå sju miljoner gånger på dom timmarna :( kan säga att det känns bakis varje dag i över en vecka är inte nått jag önskar min värsta fiende :(
Man mår verkligen piss! Har nog aldrig varit så nära ett migrän anfall i mitt liv som senaste dagarna! Men kanske blir bättre snart får man ju hoppas..
 
tråkigt inlägg utan bilder men men :/
 
Dagen citat: Home is where my heart is!

Kommentarer
Postat av: DL

Sköt om dig. Du är värdefull och finns i mina tankar. Kram

2012-11-26 @ 17:32:45
Postat av: Lillasyster

Kanske är klokt att göra det, går ju inte att ha det så här... Fast prova mina tips också och se om det fungerar :)

Kram på dig!

2012-11-26 @ 17:40:28
Postat av: Mamma

Kontakta henne du det vore bra !

2012-11-27 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0