Tur och retur :P

Det kan man lugnt säga att jag har varit senaste dagarna :P Först igår till Arvidsjaur och då vi kommer dit vem har glömt plånboken jo Fräddan :P kan säga att jag fniss lite även om jag fick betala soppan hem :P men det kan hända även den bästa som det tydligen gjorde eventuellt :P Sen idag så blev det tur och retur till Luleå suck och alla som känner mig vet att jag HATAR Luleå och speciellt att köra där fy tusan :O Men behövde ju bara följa efter F sen fick han köra så jag slapp köra i onödan :P Sen efter många affärer och prövande av Jackor hitta han en som passa och det var då för väl. Sen hade egentligen däckfirman stängt då det var dag före röd dag men som tur var så var dom kvar annars hade inte F kunnat hämta ut däcken till firma bilen :P och sen då vi ska lämna igen bilen så hade han bara tur att några kom tillbaka till kontoret annars hade han fått ta hem bilen igen :P hahahah inte lätt att vara Fräddan alla gånger ;) Men det är ju tur han har en snäll vän som hjälper han =)

Sen har jag även varit ute på en liten cykeltur och konstaterat än en gång vilken piss kondis jag har... Plus att det inte är skönt att cykla med för snäva brallor men dom kanske blir mindre snäva om man fortsätter cykla? ;) kändes som en bra teori tycker jag :)

inse störande att ha en katt på magen då man har datorn i famnen och försöker skriva och samtidigt får klor inkörda i sig för att Zip tycker jag rör armarna för mycket då jag skriver :P

Nää nu ska jag läsa till bb avsnittet går att se =)
Vink :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0