Sebastian <3

Älskade son du finns alltid i mina tankar, varje gång jag ska sova är du där, varje gång jag sätter mig i bilen så hänger tjocksockarna som Louise har stickat åt dig i backspegeln så känns verkligen som om jag har en vakande ängel över  mig två om man räknar med din gammel farfar som säkert hittat på ett och annat bus med dig där upp som han alltid gjorde med oss barnbarn.

03.14 för ett år sen föddes du söta pojke på 1440 gram och 39,5 cm och du var världens finaste barn och kärleken till dig är obeskrivlig. Längtar tills den dagen vi ses igen <3

Grattis på födelsedagen
Sebastian Lundberg vi saknar dig så Puss och kram från Mamma och Pappa <3



Kommentarer
Postat av: L. Larsson

Tänker på er!

2012-05-04 @ 10:52:24
URL: http://liinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0