Långhelgen :)

Helgen har varit nice :) I torsdags var det party hos Fredde hade skit skoj där även om det blev lite för mycket av det goda en stund men det gick fort över ;) och Chassit gav mig en del smink så jag hade rött läppstift det händer ju typ aldrig men det blev gode nice faktiskt ;)



Fredag så kolla jag på då Fräddan förberedde våran middag inför Lördagen :) Sjukt gott med kall marinerad Fläskfile och faktiskt med gratäng som var godare än jag trott :) Kan säga att han lyckades med maten :) Sen såg vi the Killerlist tror jag den hette fatta nada av filmen och den var inte ens läskig hade väl nån lite väl brutalscen men inte så jag blev rädd eller så :P

Och igår gav jag mig iväg på första långturen med cykeln 1,3 mil i motvind suuuuck var så sur ett tag så jag fundera på att snöra cykeln i diket men jag kämpa mig hela vägen hem :P och sjukt vad humlor det var längst vägen :O

Sen har jag just sett min första geting vem har gett dom tillstånd att vakna redan? Äckliga djur åsså är dom ju så närgångna huvvaligen..

Undra vad man ska hitta på för att röra på fläsket idag då antar att det inte räknas att sitta hära så nått borde jag ju hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0