Helgen som varit :)

Jaa i fredags vart de mys med Vincent och hans pappa fick vara med på ett litet hörn :) Vi gjorde Smördegsinbakad fläskfile så sjukt gott har verkligen saknat det så ofta som vi gjorde det förr i världen :) Så såg vi en film som jag glömt namnet på men den var faktiskt gode bra :)

Sen igår så hade jag lite tråkigt David satt och snora och höll på med sin dator så jag drog till Berggren och surra med han och vi fick för oss att krascha Polarbröds firmafest på Western Farm och många kramar och glada människor överallt :) på vägen dit höll det på att bli älgfärs eftersom älgarna tydligen gillar vägar men tur V50 har bra bromsar ;) Sen så lämna jag av Berggren hemma och sen bar det av på efterfest :P hämta upp Fräddan som var full som jag vet inte vad har då aldrig hört han fnissa så mycket ;) Sen hamna vi på fest två hus från oss och vi surra och hade trevligt :) Sen skulle ju Fräddan ha skjuss hem och jag vet då inte hur länge det tog innan han tog sig ur bilen ;)

och idag har vi hälsat på i snårris gjort kycklingbaguetter till middag muums :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du glömde en sak :(

2012-05-14 @ 10:07:38
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

2012-05-14 @ 10:13:31
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0