Benbryteforsen :P

Jaa nog fan har det varit en händelserik helg kan jag lugnt påstå men det som hände dära får stanna dära och mellan mina vänner tror jag för allas skull :P men kan bjussa på två oskyldiga bilder iallafall =)
Och det var kul att fara iväg på premiär turen med vagnen iallafall :)  Sen så har jag ju så sjukt bra övertalningsförmåga så den finner inga gränser då jag under en halvtimma gav Hjalle puppyeye så han vek sig och följde med oss och jag tror inte riktigt han ångra sig vilket drag det var :P





Solen sken hela helgen tyvärr blåste det ju och vi var ju ute typ konstant så då vi sku lägga oss var jag ju genomfrusen ett under att man inte fick uvi på köpet :O

Men tackar alla inblandade för en trevligt weekend i BENBRYTEFORSEN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0