Trodde aldrig..

att jag skulle säga att jag var hemma på timmar som alltid Lina och Em brukar säga men nu säger jag det tamefasen :P har jobbar från 8-13 och har ska på en annan förskola om en halvtimma så Lina och Em jag har varit hemma på timmar ;) Gick till Lomtjärn med klassen idag och jag hade verkligen inte rätt skor för det tygskor i Lomtjärn då det regnat i fleeeeeeera dagar är ingen bra idé vill jag meddela er min vänner :P dom är heller inga bra promenadskor mina fötter gör ont :(

och igår laga vi palt hos Hjalleballe god var den även om jag föredrar då det bara är fläsk i och inte fläsk och köttfärs men men gick helt klart ner ändå tack för maten igen Hjalle =)

Nä bäst att dricka en klunk vatten och förbereda sig på mer barn hur många namn kan det finnas i världen jag har då för många namn och för många ansikten i mitt huvud tror jag blir snurrigare än vanligt av att vara vikarie på förskolor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0