Midsommar 2012

Den spenderade vi i Påle tre husvagnar hade vi och ett förtält numera även kallad förhud av min kära sambo David :P

Åkte upp Torsdag eftermiddag/kväll pysslade på med att sätta upp förtält på asfalt tur min Ingenjör är smart och uppfinningsrik annars hade vi fått sitta utomhus och bli uppätna av alla dessa mygg för det är ju sjukt mycke myggor ute nu dom borde kunna självdö tycker jag huvva vad det kliar på mig :S Sen på torsdag kom även Lina, Sandra och Em upp och surrade med oss :) Fredde B med familj hade sin husis och Björnis kom med sin typ efter två på natten :P

Fredag var det ju själva midsommar och då var det full fart hela kvällen med singstar och grillat =)


Chassit fixad till mig så fin :)

Söta tjej =)

Sen Lördag åkte jag och Vincent båååt så lycklig pojke :)

Lite kort vad som hände i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0