Veckan som gått :)

Jaa vad har vi gjort? :P Förra helgen hade vi Familjen Viklund/Hedman här på middag :) Blev plankstek till middag och äppelpaj till efterrätt mums kan man ju lugnt säga fast de är godare med oxfilé än med fläskfile men då vet vi de då :) men vet inte om de togs några kort faktiskt tror nått men dom är inne på kameran isf och jag orkar inte gå och hämta den så dom får stanna där ett tag till ;P
Sen i veckan har jag jobbar lite 3 dagar på lingon och en dag på Hyddan det har gått super bra även om man varit lite trött i ögat men de får man vara då man är van att sova lääänge ;)
Och nu i helgen har vi bara degat efter alla intensiva helger som varit känns inte som vi vilat sen före jul någon gång känner mig lite sliten :P Men en sväng till Piteå blev de hur ofta händer de liksom men bestämde mig på fredagskvällen jag ska baske mig ta mig till stan och de gjorde jag :) Mina medbrottslingar var Em och David :) träffa mamma och pappa en sväng på stan =) Hem fick de följa två splonkarns nya täcken ingen lyckligare än jag men måste erkänna att de var lite för varm ;) Tyckte mitt duntäcke var för varmt numera så de ligger bara i skåpet tyvärr älskar ju de täcket :S och den andra täcket var för kallt och gammalt och alltmänt blää så nu vet ni de :P Sen blev de tre par trosor och tre par sockar sen tror jag baske mig inte att jag köpte nått mer :S har sjukt svårt att hitta kläder på stan beställer mycke hellre saker via internet men ibland måste man ju ut å ranta och min karl var glad att han äntligen fick fara till stan med mig många karlar som skulle bli de liksom? ;)
Sen fick Hjalle äta middag med oss och ge mig en kram som ursäkt för att han glömt ladda sin telefon och sovit bort hela fredagen och skrämt livet ur mig då han inte svara eller kom och öppna dörren morr säger jag bara :P
Sen medan vi var i stan fick jag ett mms och han bli både rädd och arg då jag såg att min kompis krockat men kom snabbt ett till sms där de stod att han var okej undra om han känner mig eller nått som insåg sitt fel så snabbt?! :P
Och dessa vikt nedgångar är sååå tråkig att kämpa med står å stampar på samma ställe och ingen träning känns minsta skoj men har faktiskt hållt mig från godis hela veckan bortsett från i helgen iallafall :) och jag cykla 1,1 mil bättre än inget tycker jag ;P
Jag och Matte skulle ju börja motionera efter nyår vad hände med de liksom? :P Jaja jag säger att jag ska följa Hjalle och träna oxå men kommer mig fan aldrig iväg de e DRYGT helt enkelt!

Och jag ber om ursäkt för ett så långt och tråkigt inlägg :P


Här sa vi gott nytt år åt våran lilla pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0