Skellefteå :)

Där har vi varit idag =) Jag, David och Em for runt 11.20 från byn och hämtade upp Sandra på busstationen i Skellefteå sen bar de av till Lina :) Kul att se hur hon bor numera eftersom jag inte varit där än men nu fasiken Lina kan du inte säga nått ;) Och speciellt inte då vi ska dit nästa helg med men då blir de bara jag och David på hotellt inte så långt från Lina så hon ska minsan få komma och ta en fredags drink med oss i baren :) Men ska bli skönt att få komma bort från byn lite längre och bara göra som man vill utan en massa andra människor som ska bestämma vad man ska göra :P Bara vi två mot Skellefteå men de ska vi nog överleva ;) lite god mat, mycke mys och om vi har sjukt tur kanske jag hittar mig några nya kläder tycker jag låter som en bra plan =)
Nu verkar min karln vara på väg till john blund kanske dags att göra sig redo för mannen i mina drömmar haha :P
nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var jättekul att ni kom!!! :D och ni är välkomna igen ;)

2012-01-23 @ 16:09:49
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0