Kökssoffa

Ja det är nått min kära sambo har surrat om sen vi flytta in här och jag har blankt sagt nej jag vill INTE ha en kökssoffa dom är FULA :P
Men suck idag har han fått mig att ändra mig men jag vill inte ha vilken kökssoffa som helst ska ni tro ;) Jag vill ha min myshörn just i köket tro det eller ej så kommer jag sitta där och läsa eller sitta vid datorn eller göra vad fasen som helst där :P och kunna titta ut genom fönstret så mina kära grannar blir de en sån kommer jag se ALLT ni gör haha ;)

Ungefär en såna hära mysig soffa vill jag ha :)

Lånad från google :)
Fattar ni så sjukt mysigt och i köket? ;) David kommer aldrig få mig att sluta tjata tills han gett mig en sån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0