2009 i bilder :)

Är väl lika bra att fortsätta lägga upp bilder från åren som jag har i datorn tycker det är roligt med massa bilder i bloggen =)


I januari togs denna fräna bild på Skrållan och Cissi jag diggar den än :P


I Februari såg min dator ut så hära ;) Vad betyder kåt? Det är nått man blir när man blir stor haha så kung alla inblandade fattar de ni andra får väl fundera och återkomma :P


Ella dekorerar vad jag gissar är Johans tårta efter som bilden är från Mars :)

Arga leken i byske men tydligen var de bara jag som lekte den leken :P

Sen blev de ju då Juli och de vart öltält :)

Sen i September kom denna going till =) Man var lite smalare på den tiden men jaja :P


Och i december fick jag mysa med Nemo =)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster E

Fina bilder! Men jösses vad fult golv vi hade på den tiden ;) Kram

2012-01-18 @ 15:56:56
Postat av: Lina

HAHAHA den kommentaren kommer jag aldrig glömma :D

Och du som jobbar på dagis... ;)

2012-01-18 @ 17:32:32
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0