Skellefteå igen ;)

Ja jag som aldrig är någon stanns har varit till Skellefteå två helger i rag helt otroligt va? ;) I fredags åkte jag och David till Skellefteå till Hotell Aurum tror jag de hette?! ;P fredagas kvällen låg vi bara i sängen och slöa sen lördag så blev de stan men inga inköp gjordes hur dåligt var inte de av oss? ;) Sen hjälpte vi Plättis med hennes virus dator och fixa in virusprog på både dator och telefon till och med jag vet ju att man måste ha virusprog trodde Lina alltid var smartare än mig men nu är de bevisat att de stämmer inte alltid eller hur Lina? ;)
Sen åkte vi ut på stan åt middag på Lilla kina friterad kyckling, ris och sötsur sås mumsig :) Sen blev de hotellet där vi hade bokat vip avdelningen för 2 mysigtmysigt ;) Sen blev de biljard för mig, David och Lina :) och jag och Lina spela en omgång och de tog en hel timma vill jag lova men jag VANN mohahaha :P
Sen söndag tog vi sovmorgon sen blev de att dra hemåt och åter till vardagen :/

Sen måndag la jag mig otillgänglig för jobb och följde med Fräddan till Luleå då han ändå sku jobba så jag fick fara till Sandra =) så de blev en massa surr lite riskakor och film och rederiet =)
Så såg den förra veckan ut =) denna ska vi inte ens prata om :/
Nu åter till min älskade förhäxad serie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0