Magsjuk :(

Det har jag varit i helgen hur kul var de ens? :( Mycket som jag planerat att göra som fick ställas in :/ Jag som aldrig brukar ha hela helgen planerad himla typiskt :( Fredag skulle jag ha lagat mat åt min mamma och pappa sen varit barnvakt åt Seth och Ella medan Syrran skulle på Oskars hockey match sen vidare och kramas med vincent en sväng och sett lite film med Fräddan då David ändå var på kick off med jobbet men de blev inställt ifall jag blivit smittad och de blev jag ju lördags morgonen :/ så lördagen sov jag och mådde inte helt super idag har jag mått mycket bättre även om jag varit trött och hängig i huvudet hoppas morgon dagen blir bättre och jag får sanera toan och sovrummet mot bakterier så min sambo vill sova med mig igen :( Även om jag nu däckade i soffan igår och sov där till klockan 7 imorse innan jag förflytta  mig till sängen och sov några timmar till så 12 timmar minst blev de med sömn det behövde jag vill jag lova :) på onsdag blir de jobb på Hyddan igen utan ordinarie personal men de ska jag väl fixa hoppas bara på någon mera kunnig vikarie så de inte slutar i kaos :P
Nu ska jag fortsätta vila så jag orkar med mitt huvud igen :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du glömde skriva om lördagen ju :(

Men som svar på din kommentar: Jag har nog aldrig spelat en så dålig biljardmatch, men kul var det ;D

haha.

2012-02-06 @ 21:07:34
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0