Sjuk..

Var ju förbaskat oxå sjuk hela förra veckan men efter att ha gått till Åsen och jobbat tre timmar sen gått hem igen känner jag mig helt slut gissar på att man inte är riktigt frisk än men allvarligt de dära var ju nått man i vanliga fall skulle ha klarat hur lätt som helst men har väl nått virus i kroppen antar jag.. Bara hoppas man är fräschare imorgon för de står jobb på schemat resten av veckan.. Och det känns hemskt att ringa å sjukanmäla sig då jag bara för va 6-7 veckor oxå låg hemma med dunkande huvudvärk och rinnande näsa nog brukar jag vara förkyld men inte så hära ofta :S blir en tidig kväll ska upp kvart över sex imorgon :( Sen kan ju denna kyla ta å fara och flyga tänker den inget på oss vikarier som inte har motorvärmare på jobbet? Det borde verkligen kommunen ta och fixa om dom vill att man ska jobba vintertid oxå utan att behöva kallstarta bilen för att stressa iväg någon stanns faktiskt!!
Nu tror jag att jag har gnällt färdigt för en stund :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0