Julhelgen!

Julaftonen tillbringades i snårris hos mina fina föräldrar :) med alla fina syskon och syskonbarn :) blev några klappar så lite snäll måste man ju ha varit i år så nu kan man vara elak resten av året right? ;) Fick en symaskin och lite sy tillbehör såå ska man lära sig sy på riktigt nu eller? :P


julfin och allt :)
Var och hälsade på min son oxå och tände ett ljus :) tyvärr höll dom på att värma upp en grav där så det lukta för hemskt och förstörde stämningen då man försökte hålla sig från att spy :(

igår så blev det film mys med mina två fina vänner Hjalle och Fredde :) filmerna som sågs var stolen och T2 :) och så fick jag ju mysa med Skrållan äntligen som hade ro att ligga i min famn ett bra tag :)

Gokissen :)
hoppas ni haft en trevlig julhelg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0