Jag är en klant :O

Som rubriken lyder så är jag ett himla klant arsel har ramlat TVÅ himla gånger denna vecka och två dagar i rad till å med förstår inte problemet skyller nog på mina foppisar tror jag! Första gången jag ramla var på väg in på Polar väldigt halkigt med blöta foppisar kan jag medela suck pang sa de bara så nu har jag ont i vänster knä vet inte om jag sträckte mig i låret lite med men de har då försvunnit nu. Sen igår då jag så snällt skulle vara barnvakt så snubbla jag på en himla pinne till håven fick typ in pinnen i ett av hålen på skon å tjopp så var jag nere på knäna IGEN stackars min knän säger jag bara.
Men har ju hunnit med en snabbshoppingrunda med Em i veckan oxå de var roligt sen for vi på sjukan en sväng efter som de var ems egentliga ärende dit sen hann vi bara till bilen så ringde polar och behövde mig så då var de bara å bööörna hem =) Men fick mig nya underkläder och en ljuslykta ska sätta upp den i helgen så kan jag visa sen :)
Men eftersom jag äntligen köpte mig en vit bh kunde jag ha min vita tröja jag köpte innan sommaren men hade glömt vilken sjuktdjup urringning den hade hahaha aja de fixa sig med en scarf :)

Med =)

Utan :)
Sen så fick jag ju jobba natt i natt så jag är gode trött efter bara ca 6 timmars sömn. Men tur de är helg så man kan sova bäst attans man vill :)
Och förra helgen hade vi ju lite party men blev inte så många bilder tagna tyvärr :/
Men kan bjussa på en gode söt bild ändå från då jag var barnvakt till lill prinsen Vincent:)

Gode sköna pojkar jag hade den dagen <3
Nu ska jag vänta på att D kommer hem med skrov till mig sen blir de fast five till maten ska bli skoj att se =)
Ha en trevlig helg! kram


Kommentarer
Postat av: Stroasyster L

Den var jätte fin, med svart scarf var det super!!

2011-09-09 @ 21:03:51
Postat av: GosMysGrisen

Snygging =) puss

2011-09-11 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0