Idag är en skit dag!!

Det är de verkligen fy så himla less jag blir... Först sover man skit känns som om jag aldrig stängt mina ögonen ens :S Jag ÄLSKAR att sova under duntäcke gillar tyngden och värmen men de går inte jag kan inte sova med de längre förut kunde jag göra de under hela himla sommarn men hände nått då jag var gravid så okej de kan jag förstå. Men att inte kunna sova med ett vanligt tunt täcke när de ändå är höst övergår mitt förstånd så de slutade med att jag var tvungen att kliva upp där vid halv fem och lägga mig i soffan igen och där slumrade jag till David klev upp japp då går jag och lägger mig i sängen och somnar typ dums vad är problemet? Alla dessa tankar som kommer då man ska sova kan dom inte komma på dagen så man får sova då man är trött? Men tydligen inte :S

Och på de så tänkte jag ge mig fan på att plugga en stund idag, men mitt himla skriv program hade andra planer de går inte att skriva en enda bokstav inte ens i ett nytt dokument. Försöker hitta på internet efter hjälp efter Hjalles instruktioner men de hjälper inte så jag ger upp jag orkar inte sitta och bråka mer med den.... Alltid nått som är fel.. Alla olyckor händer dom fina personerna har jag även kommit framtill menar vad har jag och david någonsin gjort för att förlora våran pojke? Vad har en av mina kompisars fina pappa gjort för att få ha cancer? Skulle kunna fortsätta skriva ner en massa som gör mig så arg och ledsen vi lever i en skit värld de är bara så...

Nu min älskade syster Elin har du fått många punkter i detta inlägg även om de är ett väldigt irriterat inlägg.

Älskar dig Sebastian du finns för alltid i mitt hjärta. Mamma saknar dig så mycke :(

Tänk förr var man ju nästan snygg :O

Kommentarer
Postat av: Moster E

Usch och fy så många orättvisor det finns! Och som du säger så drabbar det ofta fina människor som inte alls förtjänat det.

Förresten har jag office 2007 om du vill ha det =) Säg bara till!



Kram på dig fina du <3

2011-09-22 @ 14:18:11
Postat av: Lina

Sv: Ja svinkul! Har du provat med ditt namn än? ;p

Och håller med dig: Världen är verkligen inte rättvis :(

2011-09-22 @ 14:24:20
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: ullis

Men Marie du är lika snygg fortfarande ju! dumbom, tro inge annat! :P

2011-09-22 @ 16:14:50
URL: http://granqvistulrika.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag håller med Ullis :) Du är så fin Marie :)

2011-09-23 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0