Det finns ju folk och sen finns de ju folk....

Åååååå om folk bara fatta vad som kan hända om man INTE spänner fast sina barn i bilen.. Jag blir så JÄVLA sur. Dom ska sitta fast om nu en vuxen människa inte vill sitta fast fine jag bryr mig inte men ett oskyldigt barn förstår inte vad de betyder! Vet inte vad jag ska säga blir så frustrerad man vill bara gå fram och berätta för personerna hur de känns att tappa ett barn för de om nått vet jag precis hur det känns och de känns som om nån sliter ut hjärtat på en och dom kan inte ens offra 1 min av sin tid att spänna fast dom MORR.....


Bild lånad från google.. Så hära ska de se ut bälte och bilkudde tack!

Folk säger att jag inte skrivit nått på ett tag och ni fick ni ett arg inlägg igen sorry men ni förstår säkert varför...

Men för att skriva lite roligare saker så jobbade jag alla dagar utom fredag förra veckan så de känns ju inte helt fel =) och idag har jag jobbat och imorgon ska jag jobba :) bara hoppas min hosta håller sig på den nivån den är nu och inte blir värre skulle inte bli skoj alls :(


Kommentarer
Postat av: Lillasyster E

Håller absolut med!

Det tar typ 2 sek och det bör användas även för kortare sträckor. Det sägs väll att det är när man minst anar nått som saker sker.

Usch för de som inte spänner fast sina barn i bilen!

2011-10-17 @ 17:33:55
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

håller med, till tusen!

2011-10-18 @ 20:31:34
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0