Nöjd kille :P

Snacka om att jag träffade nöjdaste killen idag :P Hade inget att göra på jobbet en stund idag så gick in i Caspers klass och frågade om dom behövde hjälp med nått. Och läraren frågade om jag kände någon i klassen och jag svarade att min grannes pojk gick där och då Casper såklart. Och han berättade så "stolt" att Jag hade minsan varit och hälsat på just HAN igår de var inte fredrik vi skulle hälsa på de hördes i hans stolta röst nog smälter hjärtat ganska fort för dom små då ;)


Och om jag får ha ett finger med i leken så kan de sluta med en unge som trottsar pappa och gör som jag säger istället det gillar jag hahahah ;)
Då var han oxå ganska nöjd och sjukt blöt ;)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Haha, du kan alltid hitta på en massa bus med honom ;) det vet man :-)



Kul att se två inlägg i bloggen!

2011-12-02 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0