Halloween =)

Var och tände ljus på lill ängels grav och träffade Peter med familj och Anneli sjöng så fint för Sebastian <3 Flera som varit och dit med ljus de var så fint tack alla :) Sen var vi även och sa hej till min Farfar som snart varit borta i 10 år känns som bara nått år sen han försvann. Men han tar nog hand om Sebastian där uppe i himlen :)


Igår firade vi ju halloween eftersom att vissa hade andra planer förra helgen så :)
Och vilken överraskning jag fick då Lina kom Em och Lina lura mig dom små grodorna men de var ju bara en rolig sak =)
Var även ut på krogen var ju inte mycke att hurra för som jag redan visste innan men då har jag fått de bevisat igen :P hade ju lika skoj hemma ;)


Bruttorna =)

Vampyren och Bananen =)

Här blir hjalle vampyyyrbiten mohahaha :D

De är nog typ de jag gjort i helgen =) Eller har ju gjort tjälknul oxå =) helt godkänt fick jag av min kära sambo =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi var och tände ett ljus hos Sebastian igår, jag Sandra och Em :)

Kul att du blev överraskad, eheheeh, de var himla skoj ;) men jag håller faktiskt med dig om att det är roligare att vara hemma än på krogen, iaf när man är i Älvsbyn ;p

2011-11-07 @ 15:46:32
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Gosmysgrisen

Hade riktigt kul och var roligt att Lina dök upp så där :)

2011-11-11 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0