Polarbröd :)

Dom ringde nyss från polarbröd och frågade om jag ville jobba 3 veckor från vecka 14-16 =) och ingen gladare än jag skönt att få tjäna lite pengar innan den lilla plutten vill komma ut :) missar ju som hela sommarjobbet men kommer väl igen nästa sommar då plutten blivit större =)
Får se om de blir att bygga hallen för den lönen då skulle vara skönt att få de gjort då David varit klart i fjällen =)


Förra påsken :) Undra om min älskling saknar mig där uppe ;)
Undrar ju fortfarande vars min älvsbymössa tagit vägen :( och mina solglasögon har jag oxå förlagt inte lätt att vara mig alla gånger ;)

Kommentarer
Postat av: Bubben

Klart jag saknar dig bumman!

2011-03-18 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0