Helgen :)

I helgen har vi hunnit med mycke =)
Fredag blev jag väckt klockan 06.10 av Anders från polar som tyckte jag skulle komma och jobba självklart sa jag kasta i mig lite frukost sen for jag :) Hitta däremot inga mamma byxor så fick bli vanliga fast typ två nummer större men dom kan jag ha flera veckor till om jag får jobba mera :)
Men gud så magen var i vägen man är så van och börja sig över banden för att nå men icket bara inse att de inte går längre :P
sen efter jobbet fort jag på smultert och köpte baguetter till middag =) hann hem en stund sen hämta jag karln på bussis sen blev de mat och mys sen sova en timma i soffan sjukt så slut jag var:P

Lördag då åkte vi hem å snodde lite ved från m å p så vi kunde grilla korv :) Åsså kom Verre med vovvarna och med sig hade hon Allis och Isak så de blev korv för hela slanten =)


Mysigt men de blåste mycke rök tycker barnen!

Senare på kvällen kom Lina och Em då blev de grillat till middag =) David grilla Fläskfile, Älgkött och kyckling vilken karl jag har :) och vi tjejer fixade inne som vanligt sallad och kroketter blev de till!
Sen till efterrätt blev de Gino =) Kiwi, bananer, Jordgubbar, hallon och riven blockchoklad över serverades med grädde och glass sjukt gott och man kan ju göra den nyttigare om man plockar bort glass och grädde men lite slisk måste man ju få ;) och till efterrätten blev de andra chansen på tv så sjukt konstigt svenska folket röstar man blir ju bara irriterad men man får väl inte klaga då man inte röstat själv men Lina håller med mig och hon rösta ju så jag hjälper henne lite med irritationen över sveriges befolkning ;)
Då tjejerna åkt var jag trött klockan var halv elva och då kom David på att vi skulle fixa lite till på övervåningen men de slutade med att vi flyttade upp hela kontoret :P så nu är de nästan tomt i de framtida barnrummet känns ganska skönt faktiskt då slipper man göra de sen då man är höggravid eller då barnet är fött =)

Här kommer reslutatet :)

Här stod en trea och en två soffa med tvrums bord =) men jag tyckte de vart bra!
Älsklingen fick vara med på kortet ;)
Barnrummet :)

Vart så sjukt tomt då vi burit upp alla saker så tog ner davids bokhylla och fyllde med leksaker =)
Känner mig väldigt nöjd med helgen =) Varit ute mycke och fått lite gjort hemma =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att du håller med mig ;)

Blev ju himla bra på övervåningen också! :)

En till sak...går det inte fixa så det står rätt antal dagar du har kvar? Man blir ju förvirrad ;)

2011-03-07 @ 20:28:18
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0