Grattis bloggen =)

Idag fyller min blogg ett år grattis till den och mig =) har blivit lite mera inlägg sen man blev gravid kan man ju lugnt säga =)
Vad har då hänt under detta år?
Jo vi har ju köpt svärmor och svärfars hus så i maj har vi bott här ett år tror de var den 28 maj första natten var vet att jag jobbat eftermiddag då iallafall :) Hela köket fick sig en renovering och vi är sjukt nöjda med de =)


Fast det var inte riktigt färdigt på sista bilden där saknades lite saker men ändå :)

Sen hade vi sommar och många grillfester blev de på baksidan med sjukt god mat och go dricka och trevligt sällskap =)

 
Midsommar                En kväll i Augusti    Bålen                      Inflyttningsfest/öltält Em hade gjort mig så sjukt fin i håret den kvällen hade inte känt mig så fin sen Balen då B-M hade gjort min frisyr :)
Bilder i en del av vad sommarn erbjöd =)

Sen var vi ju i väg på semester två helgen =)
Den första bar av till Skellefteå :)

Stugan :)                  Maten =)         Och detta längtat jag efter :P

Sen bar de av till Byske för att fira våran 1 årsdag =)

Stugan :)                 Jag i havet =)          Kärleken är stor :)

Sen i den vevan så kom ju även lilla Stig till världen som vi var och kika på efter den helgen :)

Sen på Stigs dopdag fick vi ju veta att de låg en lite krabat i min mage oxå lyckan var stor =)

Den 16 oktober överraskar David mig med en tillfällig förlovningsring sen bar de av till Piteå för att välja ut vilka vi ville ha :) Kunde vi vara lyckligare? :) Fått reda på att vi ska ha en liten och sen en förlovning på de :) Älskar verkligen dig David Lundberg <3 Mycket underbart som hänt under detta år =)
Nu ser vi framemot Sommaren 2011 med krabaten i magen och grillning och semester med husvagnen :)
Har säkert hänt massa mer som jag inte kommer ihåg just nu men de får ni ha överseende med kan ju bli sjukt långt inlägg om jag ska rabbla upp allt som händer så ni fick se gobitarna =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nä men hur kunde jag glömma att skriva det! :O Hehe ;)

Jaha, oväntat :P Men hon jobbar nog bara till 20 så :)

2011-04-04 @ 08:57:21
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0