Från min synvinkel :)

Här kommer en bild från min synvinkel :)

Mammas lilla kula längtar så mycke efter att få ha dig i mina armar älskade bäbis =)


går inte så bra att stänga min kofta knappt den håller sig stängd över brösten men vad ska man göra :)
Idag har jag och bäbis suttit i solen och jag tror fasen den gillar de för den rör sig som en tok då jag sätter mig utomhus men den kan ju inte fatta att man är ute eller? ;) Sen gick vi på en liten prommis här på västermalm sjukt skönt men ack så dålig kondis jag har :( skäms nästan då jag vet att de e bra att gå långapromenader kanske får ut david på en till då han kommer från Piteå :) många små är bättre än inga :)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och längta efter min älskling som kommer om två timmar :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Sötkulan! ;)

2011-03-10 @ 20:39:20
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0