Babysitter :)

Japp de har vi fått låna av Anneli och Peter =) väldigt snällt av dom tycker jag guld till er :)


Tyckte den var himla söt =)
Tycker det är skönt att man kan låna vissa saker av andra men vissa saker vill man ha nytt som tex vagnen :)
Idag har tjejerna plus hjalle varit hära å grillat med mig =) sjukt gott med fläsk var den men helvetes vad rök jag fick i ögonen de bara spruta tårar från mina ögon men vad gör man inte för att sina vänner ska få fläsk på rågkaka :D
Och nu har jag nyss kommit upp ur badet sjukt skönt att ligga å läsa i värmen =) skrållan var ovanligt nyfiken på vattnet i badkaret hon brukar mest vara rädd för de ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken fin! Perfekt när man slipper köpa :)

2011-03-02 @ 17:50:45
URL: http://lillpyretsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är så snäll som tänker på att vi ska få äta gott ;) hehe.

2011-03-02 @ 22:13:51
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0