Barnrummet

Än fast allt detta med Sebastian hände så bestämde vi oss för att göra färdigt barnrummet ändå och de känns just nu bra och de sista vi gjorde ikväll var riktigt roligt klistra upp en massa söta djur på väggen hur skoj var inte de =)
Så nu är de nya fräscha vita tapeter kanske inte håller sig så vitt när barnen leker där men de ser snyggt ut just nu =) sen har vi ett nytt golv och nu ikväll åkte alla djur upp vart sjukt gulligt =) Om inte annat så lär ju alla mina och Davids syskonbarn tycka de är roligt tills våra barn får vara där och leka =) Tänk att vi har 13 syskonbarn tillsammans :P fast några av dom börjar ju bli ganska stora men dom är söta ändå =)



Nej men blev riktigt nöjd och de är ju huvudsaken tycker jag :) Dom var riktigt lätta att sätta upp rekomenderar dom verkligen :) Jag tror våran lille pojke hade gillat sitt rum riktigt mycke :)

Mamma saknar dig varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Men vilka söta djur :) De blev riktigt fint! Vars får man tag på sånna där? :) Ha de bra

2011-06-29 @ 09:06:07
URL: http://louiseochjon.blogg.se/
Postat av: Moster Elin

Det tror definitivt jag med att han skulle <3

Det blev verkligen superfint :-)

Kram

2011-06-29 @ 15:46:32
Postat av: mamma

oj så mysigt det blev !

Kommer snart o titta !

Kram

2011-06-29 @ 21:57:33
Postat av: Moster Linda

Super fint!!

2011-06-30 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0