Semester :)

Nu har vi varit på våran första längre semester tur med ny husvagnet känns jätte skönt och skoj att få byta miljö lite och se nått annat än Älvsbyn även om vi inte har varit långt borta :)
3 dagar i Skellefteå var av en Lina var hos oss och sov över :)
De blev premiär av förtältet som var sjukt fint och STORT ;) Väldigt nöjd över tält,markis och självklart husvagnet bra köp av min älskade karl :)


Och katterna följer med oss gillar inte alls bilen men husvagnet går jätte bra dom har hittat de perfekta gömstället under sängen ;)

Skrållan hon inspekterar alla vrår i husvagnet även zip men hade ingen bild på de :/ och de händer ju inte så ofta att dom ligger så hära nära varandra heller ;) Sen har vi ju min älskling på en segway på solsidan ;) hahahah snacka om  nöjdflinet ;)

Sen åkte vi vidare till byske några mil närmare :) 3 dagar där med :)
Andra dagen kom Davids syster med familj och det blev lite strand och discgolf =)
och sen idag blev de grillat med Kim och Lisa och nu är de dags att packa ihop oss och resa hem för att fundera vars nästa camping blir kan ju vara jobbigt att fundera ut sånt med ;)

Lite kärlek på våran mysiga cykeltur efter Byskeälven i kvälls solen =) Kändes väldigt romantiskt =)
Och jag tycker de är så härligt att vara så hära kär än fast vi varit tillsammans i snart två år :)
Nu ska jag kolla efter roliga campingplatser =)

Saknar dig min son hoppas du vet de <3
Pussar och kramar från Mamma

Kommentarer
Postat av: Din Bubbe

Va fint du skriver bumman. Mår verkligen gott med dig =) Älskar dig min solstråle pussa!

2011-07-07 @ 00:08:36
Postat av: Louise

De borde finnas "gilla" knappar på bloggarna också :) Gilla :D

2011-07-07 @ 23:01:50
Postat av: Elin

Ni ser verkligen ut att ha det bra :-) man kan ha väldigt trevligt även om man inte åker så många mil! Dock tycker jag att ni kan komma hem snart för det är lite tråkigt att inte få träffa er. <3

2011-07-08 @ 00:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0