Sebastian <3

Tänk att det redan gått två månader sen våran ängel föddes helt sjukt vad tiden rinner i väg tror inte på talesättet tiden går fort då man har roligt för den går då minst lika fort då man är sjukt ledsen nog för att de e är roligare  att ha skoj än vara ledsen men nu blev de ju inte riktigt som de var tänkt känns som man blivit av med nio månader av sitt liv samtidigt som jag inte skulle vela byta bort dom heller efter som jag fått ha min son i magen i allafall tänk dom som inte ens kan bli gravida och uppleva alla rörelser som ett barn kan göra i magen..


Här är han nyfödd lill pojken våran <3 en väldigt trött mamma hade han ville bara stänga ögonen morfinet gjorde verkligen verkan kan man säga men mådde  sjukt illa önskar man hade varit klarare i bollen då han väl kom ut men de e ju svårt att ändra på de som varit...


Kommentarer
Postat av: Louise

Åååh, lillepojken :/

2011-07-05 @ 21:13:41
Postat av: Moster Elin

Det gör ont i mig :-(

Kram

2011-07-05 @ 22:23:48
Postat av: jenny nilsson

ni är ett par riktiga kämpar, tänker på den hemska händelsen i erat liv ofta. svårt att förstå hur det kan kännas att när man nästan är i mål ska det

hända. jag förlorade ett barn i v 20 och det var nog hemskt att få vara med om det. skickar stora styrkekramar till er och hoppas att ni får ett friskt och levande kärleksbarn snart som ängeln kan se från himlen hur den utvecklas.

2011-07-06 @ 09:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0