Våran Alien :P

Jag hade inte tänkt lägga ut några kort på min mage förrän de ser ut som en gravid mage för de gör de verkligen inte ser bara fläskigt ut tycker jag men de beror ju på vem man frågar :P
men ni måste ju bara få se hur min mage brukar se ut på morgon om jag legar på sida under morgonen innan jag vaknat :P

här har ligger min alien till höger som ni ser första gången jag märkte att magen var "sne" och stenhård var den oxå fast de är den nästan varje morgon :)

och hära ligger den till vänster haha kan inte låta bli att skratta åt de :P
Sen natten mot nyår så kände jag två puffar som jag tycker att de kan inte vara nånting annat än bäbisen eller kan tarmarna puffa på en? ;)
samma kände jag på morgon på nyår innan bi klev upp två puffar men de gör en glad att känna att de är nog nån där inne och puffar på mig :)

Har för övrigt varit hemma hos mamma och pappa som bjöd på palt gud så gott de var åt 2 st och de brukar inte gå ner men antar att bebisen oxå ville smaka på mormor palt så den vänjer sig med den =)
Sen har vi nyss kommit in från en liten prommenad runt kvateren häromkring bra för min rygg och för Davids knä :)


Våran fina nyårs bild ;) finns nog finare men den var ju lite rolig hehe =)
kan ju undra om de e jag eller han som är onykter? ;)

Och nu har ju Sandra åkt till Gbg igen att hon inte har insett att hon hör hemma här i byn med oss eller iallafall i norrbotten :P så man kan ses mer än var tredje månad eller såå :O
Jag pikar dig Sandra bara så du vet ;)

Nu blir de att se Arn Riket vid vägens slut :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

hörru nog tror jag du är mer alien än vad bebisen är :p



haha man vet aldrig, blir kanske norrbotten för mig igen en vacker dag :)

2011-01-02 @ 21:47:23
Postat av: Lina

Hehe jag undrar om du känner dig tvungen att skriva av nån anledning? ;) Em har också uppdaterat ovanligt mycket på senaste, haha. Men kul att ni uppdaterar så jag får nåt att läsa också! :D

2011-01-02 @ 22:51:48
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Hehe okej, ja jag har då ingen aning hur man lägger upp de men man får väl lära sig.. de ska ju då gå :P

ääh it behöver du skämmas!! Ja det hoppas vi (att det kommer fler bilder alltså!) :P och nu är det inte så länge kvar till UL :D

2011-01-02 @ 23:42:48
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0