Ultraljudsbild

Suck de funka inte riktigt som jag tänkt mig med att scanna in bilder från ultraljudet David får fixa de sen då han har tid =) men han tog ju kort på ett av korten så får väl lägga upp det så länge =)


Våran lilla skatt <3
Tyckte man såg allt så tydligt :) Men tycker dom borde skriva ut koreten i sepia som man får se barnet i på skärmen är så fint med sepia vet att jag sagt förr men ibland måste man ju få upprepa sig ;)

Sen var vi även förbi min systeryster igår på middag de var gott sen fick vi skynda oss hem för det skulle komma en å köpa davids barbord men då vi kom till Älvsbyrondellen så skrev hon ett sms å sa att de hade kommit en massa saker i vägen så hon skulle komma idag ist......
Så vi åkte till bror min å visa bilderna å tog hem spjälsängen som nu står i sovrummet ;)
vet att de är tidigt men de kändes bra att sätta dit den nu å så får jag se hur de funkar med våra 4-benta vänner för där skall dom icke få vara de är en sak som e säker kommer sova med sovrummet stängt då bäbisen har kommit =)


Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken liten pärla :)

2011-01-25 @ 17:21:09
URL: http://lillpyretsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0