Systeryster :)

Idag fyller min storasyster år :) så jag och Elin åkte dit med paket och tårta som mamma hade bakat åt henne :) Kladdkaka med after eight på :) tror jag ätit den förr :)
Ella och jag spelade pet shop men hon vann ju över mig attans ;) men spelar de som man spelar finns i sjön :) så de e ju inte så jobbigt men ack så länge de kan ta å spela med henne ;)


Jag och Linda på julafton :) Grattis på dig :)

Efter kalaset åkt jag och Elin till konsum och snabb handla blev inte så mycke men som sagt var ju en snabb handling ;)
Sen mot ok för att hämta ut mitt paket från Bonprix och de låg två mamma tröjor där i den enda har jag visat på bild där i ett annat inlägg sen kom även den hära söta tröjan :)



tyckte den var såååå söt :P å med mammabyxor under ser man ju nästan gravid ut men de e ju de jag är så konstigt vore de väl annars om de inte börjar synas snart tycker jag :O
Men å andra sidan tycker jag gode mycke :P

Så undra vad man ska göra resten av dagen då?
borde plocka undan i köket men jag har för mig att de e en afton idag så jag kanske skiter i de å myser i soffan med zip som ligger på en kudde brevid mig och spinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0