Snöskottning :D

Det har jag och David gjort idag :) skotta hela gården sen kom han på att han skulle skotta fram parabolen så han började med att skotta ner lite från garage taket sen påpeka jag att han skulle akta sig så de inte kom en lite lavin från själva hus taket å tjoff så kom de en massa snö och landa framför våran bro :D tänk att man alltid ska ha rätt skit skoj tycker jag :D



så de var ju bara att börja skotta IGEN :P

Har gjort en lista med saker vi ska köpa till bäbisen =) delar av de ska vi köpa på barnenshus då vi har varit på rul som bara är ca två veckor bort gud så jag längtar :)
Hoppas min mamma kunde köpa hem lite från ikea eftersom de verkar som hon skulle dit :) ska prata med henne imorgon :)
Och imorgon ska jag på skolan och jag säger bara fy fan varför börja jag ens om de? skulle ha stannat på den dära himla kursen på arbetsförmedligen men men man ska väl alltid lära sig av sina himla misstag antar jag :S
Aja ska gå å göra mig redo för sängen nu ska ju ändå upp klockan åtta :S


Kommentarer
Postat av: EmmelieN

Har hon säkert men JAG behöver hon och då tycker ja man kan svara :P haha

2011-01-10 @ 22:19:11
URL: http://embenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0