Prommis

Idag har jag varit ute på TVÅ prommisar eller tre beroende på hur man ser de ;)
David for till Peter och Sara så jag bestämde mig efter en stund att gå å hälsa på min Bror :)
Och de första Jossan berättar är att dom ska äta barnmatsburkar i natt haha lät ju inte som nått jag skulle göra men visst :P
Sen surra jag med Anna ett tag busa lite med Hugo och Max gick jag hem igen och skotta den lilla snö som kommit på gården. Den var ju inte så jobbig snö gode lätt ;)
Sen grilla David peppar biffen och jag gjorde strips och vitlöksbröd:) kan säga att de var näääästan bättre än sex ;) haha
och till maten blev det polisskolan 4 :) och till efterrätt blev de en bit prinsesstårta som david tydligen hade köpt med sig från affären :)

Å nu har vi nyss kommit in från en prommis tillsammans jag tycker ju som att man borde bli pigg av att vara ute i friska luften men jag är tvärtemot som vanligt så jag blir dödstrött så nu vill ögonen bara falla igen men borde väl kunna hålla mig vaken ett tag till med tanke på att klockan var ca 12 då jag vaknade från min hemska/bra dröm  min mamma tänkte inte låta mig få välja min egen BRÖLLOPSKLÄNNING :O jag var så arg hitta massa fina som jag ville ha men jag å mamma har inte samma smak men fatta ändå inte varför inte jag fick välja själv? Kommer då inte inträffa i verkligheten kan jag ju säga ;) konstigt nog låg denna Affär som vi var i hemma i snårris i farfars gamla ladugård i kylrummet ja jag fattar inte hur de gick ihop alls :P men till de bra i drömmen så hade jag ju fått barn :D lite jobbigare var väl att de var tvillingar tufft om de varit första barnet :) men de var två små pojkar som bara strålade mot mig helt förälskad blev jag i dessa två pojkar :)
Undra om de blir kanske blir verklighet? Men tycker jag borde ha större mage då men jag vet inte :P

Nu ska jag se lite tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0