Piteå :)

Vi har ju varit och bott på stadshotellet i Piteå i helgen :)
Tror de är tredje gången vi är där nu älskar ju att äta maten där men denna gång blev de en besvikelse då mina smaklökar sviker mig himla bäbis :) men samtidigt kan jag inte vara arg på dig då du i skrivande stund puffar och sparkar och har dig där inne så mamma får tårar i ögonen av lycka :) Du är så älskad och vi längtar så efter dig pappa oxå som har valt ut sockar åt dig i stan helt själv :) så roligt att pappa och engagerad sig tror inte alla blivande pappor är det tyvärr men är så glad att jag har dig älskling som stöttar och förstår mig du och bäbis betyder allt för mig <3


Dom hära valde pappa din + två par hel vita :)
Sen fick sig jag ÄNTLIGEN två nya bh:ar så välbehövligt tänkter inte ens kommentera vilken storlek mina boobs har gått upp till fy attans :P

Den hära fick oxå följa oss med hem från barnenshus :) David inviger den som bäst nu som armstöd när han sitter i soffan och spelar nå himla spel med hemskt ljud ;) tur man har egen musik som överöstar de mesta av hans spel ;)

Sen hitta jag den hära assöta pyjamasen på rea 49 kr inte dåligt av  mig ;)
Sen fick även bäbisen två bodys till :)
Och ett babygym har vi oxå köpt till våran lilla älskling :)
Vi beställde även vagnen igår på barnenshus blev en Emmaljunga city cross med city korg till i färgen navy/white :) så den skulle komma ca 6 veckor innan BF :) Så i maj har vi garanterat hämta hem den :) Känns attans långt bort men går tiden lika fort som den gjort hitils så ska de nog inte ta så länge :)
Jag köpte mig även ett par mammajeans kändes som de var nödvändigt då jag har ett par jeans som jag använder men med knapparna öppna :P
Sen hitta jag mig även en söt mamma tröja som david verkligen tyckte jag skulle köpa mig och vad gör man inte för att göra sin karl nöjd?  (var gode nöjd själv men ändå)   ;)
Och på classes hitta jag en ram så jag kunde rama in en av ultraljudsbilderna blev skit fint :)

Kan säga att de e gode skönt att ligga i sängen efter ha gått på stan i nån timma igår och sen idag stått och strykit gardiner och rolla katthår från dom som hängt uppe fy attans så nu är de lite renare här hemma efter mina och davids kraftansträningar :)
Så nu kan itne lina komma och säga att vi har jul än :D om hon nu inte går in i sovrummet attans julstjärnan är ju kvar där bäst att be David plocka ner den :D Men där kan gardinerna hänga kvar ett tag för de e som vinter gardiner och vinter är de tametusan än :D

Shit vilket långt inlägg de blev så går de då man har haft fullt upp :) men nu ger jag mig :)
Vink vink :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe vad fina saker ni har köpt! :D Men vad är egentligen den där bruna..det ser ju ut som en korv!? ;) hehe. Men du, jag har ju inte sett med egna ögon att du har bytt gardiner sååå jag kan fortfarande säga att ni har jul ;) haha.

2011-01-30 @ 23:54:40
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0