Palt idag =)

Klev upp idag vi halv elva flyttade mig till soffan å slog på tvn :) Sen ringde min pappa och frågade om jag bjöd på kaffe självklart svara jag så de blev frukost samtidigt som jag kokade ur perken märks gode väl då vi inte haft främmande som vill ha kaffe på ett tag :D hahaha usch å fy säger jag bara :)
Har betalat lite räkningar idag innan jag glömmer bort de som allt annat jag glömmer ;)
Sen har jag fyllt i min gravid bok för vecka 18 :) och efter den 24 får jag ju fylla i om ultraljudet =) finns även plats för en bild dära så kanske sätter in en dära vet inte hur många bilder man får utskrivna? :O annars kan man säkert scanna in dom i datorn å skriva ut dom eller bara kopiera dom jag löser de säkert =) sen blir de ju att kolla barnvagn efter rul och köpa en ny bh välbehövligt kan jag medela er som är intresserade :P sen ska vi svänga förbi iallafall hos systeryster så hon får se sitt lilla syskonbarn :)

Idag kommer Lina och Em hit och ska laga palt med mig hoppas de blir mumma =) men jag är ju kock så jag borde ju lyckas :p undra vars allt man lärde sig under lektioner i matlagning tog vägen? har jag verkligen så dålig fantasi så man äter samma saker varje vecka de e ju så jäkla tråkigt men samtidigt är jag ingen som vill stå flera timmar i köket å jag har aldrig nånting hemma så ska jag laga nå utöver de vanliga så måste man handla å jag tycker de e jobbigt å handla :S men å andra sidan är typ allt jag gör nu för tiden jobbigt eller de känns jobbigt iallafall.... Måste skärpa mig tror jag:)


Muuuuuuuums =) synd bara att man inte får äta förrän 17.40 suck ;)
haha den som har gjort dom hära paltarna har då lämna fingeravtryck på den ena palten :P
inte för att mina heller är så vackra men ;)

Nu ska jag slappna av och känna på bäbisen som puffar allt oftare på mig och de e sjukt underbart =)
vink vink :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Fyra bilder får man :) Jag skulle gärna göra ett till ultraljud bara för att de var sååå häftigt :D Men jag får väl vänta tills nästa barn ;)

2011-01-13 @ 14:28:32
URL: http://louiseochjon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh jag vill också ha palt, skicka ner några till mig är du gullig ;)

2011-01-13 @ 14:51:51
Postat av: vickan

Himlar så gott det lät med palt!! :D Jag fick då 4 ultraljuds bilder, men tror att det kan vara lite olika :p

Kram

2011-01-13 @ 15:51:46
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0