Mixern :)

Har just prövat våran mixer som vi fick av Davids snälla syster med familj :)
blev riktigt mums hade inte så mycke hemma att göra av men pröva göra två olika :)
I den ena var de bara mjölk och blåbärsglass :) och i den andra var de mjölk, vaniljglass, óboy och  mintchoklad :)


den med choklad :) lite svårt att få upp choklad bitarna med  sugrör men äsch vadå fick hälla i mig de sista :)

Idag då min älskade fästman var och jobbade så skottade jag snööö vilken flickvän han har två dagar i rad har jag skotta gården :) men de e bra att jag får sova var de första ordet jag skrev men va fan skulle ju skriva röra på mig fast sova är ju mycke skönare än att skotta snö ;) men jag behöver röra mig och bäbis lite bara de inte störtsnöar för de skulle ta mig evigheter att skotta gården å med min kondis kan vi ju glömma de ;)
Lät även Skrållan komma ut i koppel men hon bara jamade och ville in så jag lyfte upp henne och hon försökte seriöst komma in genom fönstret i dörren höll på att skratta ihjäl med så hon kämpade stackars kisse :P


Vad skulle jag göra utan min älskade kisse även om hon kan vara pain in the ass ibland ;)
hon har varit med mig sen November 2008 så de börjar bli ett tag men jag ångrar inte att jag skaffa henne även om jag påstår de ibland :)
Och sen jag och David blev tillsammans fick hon ju en bror :) dom bråkar då som syskon ibland iallafall och kan aldrig vara nära varandra ;) låter ju som syskon :)

Nu ska jag fortsätta se mitt tre kroner :)
Vink vink :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0