Gravid en fylla i bok om nio månaders väntan :)

Förut i veckan fick jag ett paket från bluebox med en bok :) och den boken heter som rubriken :)
Så nu har jag suttit och fyllt i fram till denna vecka lite svårt å komma på hur man mådde vissa veckor och vad man tänkte men har iallafall fyllt i så bra jag kunnat :)
Sånt kommer vara roligt att läsa sen och kanske jämföra om man skaffat ett syskon till bäbisen men sånt vet man ju aldrig :)
Eller kanske intressant för bäbisen att läsa hur mamma mådde då personen blivit större man vet aldrig :)
Hade först tänkt beställa den för länge sen ju men blev som aldrig var Em som fick mig att beställa den till sist tack Em för de :) sen köpte jag även en pjosch hållare;) även kallas tvdosa hållare för dom som inte förstår Svärmors språk ;) har ju så himla många doser så jag blir tokig å plats tar dom speciellt den till Boxern eller vad fasen vi då har men säger David att vi behöver massa kanaler så är de väl så antar jag :P men iallafall så nu står dosorna upp och tar plats i luften ist mycke bättre enligt mig :D
Till middag idag åt vi Fondue sååå gott de e :) men de tar ju lite tid men idag hade vi köpt wokkött så vi la ner köttet i frityr korgen och stoppa många bitar så de gick mycke fortare och man hann inte dö av hunger ;) till maten såg vi den nya Robin Hood var lite förvirrad i början eftersom man höll på med maten samtidigt men de löste sig de mesta efter ett tag :)


Så hära ser boken ut iallafall :)

Kommentarer
Postat av: EmmelieN

Hihi vassigoooo ;)

2011-01-09 @ 00:17:26
URL: http://embenz.blogg.se/
Postat av: vickan

Det verka vara en bra bok! :) Fyller man i för varje vecka? Och vars beställde du den ifrån? Kanske inte skulle varit så dumt med en sådan bok :p

2011-01-09 @ 10:48:15
URL: http://vickan89.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter som två mycket bra investeringar tycker jag! ;)



2011-01-10 @ 00:45:08
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0