Fortsätter kalla den Alien :P

Jaaaa eftersom de är vad de ser ut som på min mage fortfarande på morgon :P och jag erkänner att de syns faktiskt att de är en bulle under navel även när man ligger ner :) jag förstår inte riktigt vad lill bäbisen håller på med där inne men nått måste den ju göra som magen ser ut ibland =)


Först kan den se ut så hära sen efter några minuter ändrar den sig och ser ut....


så hära :O å blir stenhård :P skulle vela kunna se vad bäbisen gör då de blir så :)
men de e är ju lite svårt då skulle man få ligga på ultrljud hela tiden ;P

för övrigt har de varit as kallt idag -34 grader :S inte okej tycker vi nu hoppas vi på varmare grader sommar och sol ;) kanske inte än mig gud så jag längtar till våran då snön är nästan helt borta och gröna knopppar på träden och de närmar sig BF :D

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fin mage! Jag sätter en tia på att det är två ;-) Kram!

2011-01-16 @ 20:03:29
URL: http://lua-filosoferar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0