Denna dag!

Ojoj denna dag alltså!!!!!!!!
Först upprop på skolan sitta ca 30 min och lyssna men fick ju träffa lilla Vincent så söööt han är =)
Sen väntade jag 1½ himla timma på att få prata med Ulla på skolan kom som fram till att de bara blir en halv tid jag kommer läsa men helvetes vad kurser de är än då och jag som inte ville plugga hela tiden fram till Juni ville hinna vara hemma ladda batterierna innan bäbis vill komma ut till oss. Men har fan inget val måste ju få pengar från nån stanns även om de då inte alls blir som jag ville hade vela sluta i mitten av maj eller nå få vara hemma en månad iallafall. Men skitsak samma får försöka lösa de med lärarna eftersom antar jag......

Iallfall så tror jag de blir så hära kommer fortsätta med engelska b en lektion i veckan till ungefär slutet av feb sen försvinner den skönt de iallfall måste ta tag i skiten klara ju inte sista provet å boken är inte utläst å har ingen aning om vad jag ska skriva om i min uppsats allt känns bara piss!!! 
Sen blir de ju tydligen att fortsätta med matten a trodde inte vi hade lagt de ändå till juni men tydligen tur man har bra minne :S Sen för att få ihop till en halv tid lägger jag till Svenska A + lok timmen och religionskunskap b kan ju inte vara så svårt hoppas jag :)
Hoppas bara Ulla inte har någon överraskning åt mig imorgon....
Sen så sov jag piss i natt vart väl runt 4½ timmar lovar att de ska blir fler i natt :)
Trodde även att David ville ut å gå med mig men icke då han skulle på gymmet så då tänkte jag då stannar jag i soffan men då smsa Alice och fråga om jag ville följa ut å gå med henne och Diesel så självklart ville jag de eftersom jag verkligen BEHÖVER röra på döfläsket:) Sen följde dom in en stund vilket inte skrållan uppskattade som klöste mig men men skulle jag oxå göra om en jätte stod och titta på mig liksom ;)


Diesel flåsar efter skrållan :D


Och Skrållan håller sig på ett ganska säkert avstånd ;)

Nu ska jag gå å borsta tänderna och ta tag i mitt såkallade liv imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0